Sayfalar

11 Haziran 2011 Cumartesi

Şarkı



Seni özlüyorum, bugünler de duyduğum en acı melodi bu… Önce biraz azalıyor sonra birden yükseliyor içimde özlem tınısı… Susmak bilmeyen bir özlem benimkisi, senin kanatlarının üzerinde bizim dünyamıza taşınıyorum dinlerken…  Tıkamak istesem de kulaklarımı alıp götürüyor rüzgâr beni ve sesini… Kaybolduğumu anlıyorum seninle konuşamadığım her zamanda… Sesin aydınlıkla eş anlamlı benim lugatımda… Ruhum özgürce dans ediyor böyle zamanlarda, gözyaşlarım tıkanmıyor göz pınarlarımda ya da coşkum kilitli kalmıyor bedenimin zindanlarında… Sustuğun zaman olmam gereken kişi olamıyorum, aklımı kaybediyorum… Karanlık…
Seni özlüyorum, bugünler de kaçmak istediğim tek yer senin kalbin… Önce koşuyorum sana doğru sonra adımlarım küçülmeye başlıyor sokaklarında… Bitmek bilmeyen bir çaresizlik benimkisi, şimdi her köşesinde eksiğim sokakları dar bu şehrin… Kaçmak istesem de sana doğru yürüyor ayaklarım… Kaybolduğumu anlıyorum senden uzak kaldığım her zamanda… Yokluğun gece ile eş anlamlı benim lugatımda… Ruhum kimliğini kaybediyor böyle zamanlarda, Kırmızı siyaha dönüyor, yıldızlar yok oluyor bulutlu yalnızlığımda… Seni görmediğim zaman her şey eksik kalıyor, tamamlayamıyorum… Çaresizlik…
Seni özlüyorum, bugünler de geldiğim hep aynı nokta… Önce özlemimi gizlemek istiyorum sonra kalemim haykırıyor satırlarımda…  Çocukluğumun o dramatik masalı karalanıyor sayfalarımda… Yazmak istemesem de sensiz çaresizliğimi, her kelime adın her cümle sen oluveriyor dudaklarımda… Yumuyorum gözlerimi ve hiç bitmediğini anlıyorum hayalimin sen manzarasında…  Sen pembe rüyalarımla eş anlamlısın benim lugatımda… Ruhumun dünyama açılan penceresine bir tek sen ortak olabiliyorsun böyle zamanlarda, gördüklerim anlam buluyor, söylediklerim sıradanlıktan kurtulup değer buluyor sen anlamlandırdığında…  Hissetmediğim her an geceler hakim oluyor dünyama, güneş doğsun istemiyorum hiç… Yalnızlık...
Özlemim kalbimde, kalbim sana yakın,  sen bende, bu özlem benim kadar senin de yüreğinde…  Kendimi arıyorum senin içinde…  Sen suskunsun tamam sus ama en azından dinlediğim bu şarkı hiç bitmese?
                                                                                           GÜZİN GÜZEY

Hiç yorum yok: