Sayfalar

17 Haziran 2011 Cuma

Bir Gün



Bir gün gelecek ve sen herkese inat elimi tutabileceksin… Biliyorum o gün kalabalığın içinden seçileceğiz sen ve ben… Parlayan kırmızı rengimiz ayıracak bizi diğerlerinden… Sımsıkı tutacaksın bileklerimden bir kere daha kaçmalara fırsat vermeden… Yalnızlık kaybolacak satırlarımdan, senin sesin, senin gözlerin olacak her gece karaladığım sayfalardan…
Bir gün gelecek özgür olacağım biliyorum… Dokunuşlara hapis olan ellerim yüzüne değecek, gözlerim gözlerinden kalbine bakabilecek… İçinde senin ve benim yaşadığım biz manzaralı bir dünyamız olacak sonsuza kadar özgürlüğü seyredebileceğimiz pembe bir de pencere… Sen betimlerken beni, içinde beni bulduğun nesneleri hayal kuracağız imkânsız gerçeklere doğru… Hiç uyanmak istemediğim bir rüya olacak gözlerimi kapadığımda gördüklerim…
Parmakların avucumun içinde gezecek bir gün… Küçücük ellerim kaybolacak senin güven veren avuçlarında,  derin hayat çizgilerim senin ellerinde anlam bulacak… Bizim dünyamızı dış dünyaya taşıyacağız beraber, saklı gizli ne varsa yok olacak bu şehrin sokaklarında…  Korkak bakışların dönerken beyaza bir gün gelecek ve sen sımsıkı sarılacaksın bana biliyorum…
 Bir gün gelecek ve ben iki fincan koyacağım masaya… İşte o gün ördüğüm tüm duvarlar yıkılacak çevremden ve tüm hüzünler kaybolacak çehremden… Seni sensizde yaşayabilen ruhum üşürken çaresizliğinde sımsıcak aşkın ısıtacak içimi bu benim aşk sarhoşluğum…

Bir gün gelecek… O gün gelecek biliyorum…  ve Bekliyorum…

                                                      GÜZİN GÜZEY

Hiç yorum yok: