Sayfalar

19 Eylül 2010 Pazar

Tarçın Masalı =)

Kendim yaptım diye övmüyorum ama aslında bu muhteşem şeye kurabiye demek pek doğru olmaz. Tarif bildiğimiz kurabiye gibi biraz tecrübelerden biraz da benim orijinal fikirlerimden yola çıktı. Damağımdaki tada kalsa ona çok antik, masalsı bir isim bulmam lazım =) Siz bu kadar abarttığıma bakmayın çok kolay ama çok lezzetli bir şey =) Deneyin ve lütfen yerken beni hatırlayın =)


MALZEMELER:

250 gram margarin
3 çorba kaşığı tozşeker
3 su bardağından bir parmak eksik un
1 tatlı kaşığı tarçın
1 paket kabartma tozu
1 su bardağı dövülmüş fındık


ÜZERİ İÇİN:

1 tatlı kaşığı tarçın _ 2 çorba kaşığı pudra şekeri


YAPILIŞI:

Margarini eritip ocaktan alın ve tozşeker ilave edin.
Şeker eriyinceye kadar karıştırın.
Elenmiş un, kabartma tozu, tarçın ve dövülmüş fındığı ilave edip yoğurun.
Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar kopartıp avucunuzun içinde yuvarlayın.
Kurabiyeleri yağlanmış tepsiye dizin.(Yağlı kağıtda kullanabilirsiniz)
Önceden ısıtılmış 150C fırında 30-35 dk pişirin
Kurabiyeler ılıkken pudra şekeri tarçın karışımına batırıp servis edin

AFİYET OLSUN....


                                                                  Güzin GÜZEY....

Hiç yorum yok: