Sayfalar

14 Temmuz 2010 Çarşamba

İsmail ÖZYURT


Öğretmen anne ve babanın ikinci çocuğunun diğer teki olan İsmail 1987 yılında Niğde'de doğdu. İlköğretim ve liseyi Konya'da bitirdi. Halen Eskişehir Osmangazi Üniversitesi'nde Makine Mühendisiliği Bölümünde okumaktadır. 2006 yılında aldığı analog makinesiyle başlayan fotoğraf tutkusu şu an tüm hızıyla devam etmekte hatta kimi zaman herşeyin önüne geçmektedir. İyi etiketi yapıştırılmış fotoğrafçılardan daha iyi noktalara gelmeyi hedefleyen İsmail, kendine has tarzı ile profesyonel olarak fotoğraf çekmektedir. O kendisini böyle anlatıyor genel hatlarıyla ama siz bide benden dinleyin istedim İsmail'i=) İlginç başlayan bir arkadaşlığın ilginç kahramanı ^^ Eskişehir'in havası güsel nadir akşamlarından birinde ayağımı sakatlamam neticesinde bir poşet çileği ve kremşantisi ile beni ziyarete gelen ve 1 haftalık eve kapanışın sıkıntısını bana 1 saatte unutturan marjinal kahraman^^ Güsel fotoğraflarımın tatlı yaratcısı^^ Banada fotoğraf çekmenin mutluluğunu yaşatan kişi(ayarları o yapsada bikaç foto çektimm güselde çektim ^^) Onu burda anlatmamın sebebi onunla tanışmanızı ve bi kaç saniyede olsa çektiği harika fotoğraflara bakarak kendinizi başka bi alemde hayal etmenizi istememdir. Onu tanıyanlar bu yazıyı okuduklarında eminim tebessüm ediceklerdir=)İsmailin o yerinde duramayan halini , ilginç kelimelerini,gülüşünü akıllarına getirip 'işteee bizim İsmail' diyeceklerdir =) O size genel hatlarıyla kendini bense bendeki o eşsiz ve özel yerini anlattım. Tabiki onun hakkında sölicek çok şeyim var ama asıl olan bişi varki o çektiği fotoğrafların arkasında gizli =) İlerde ismini kesinlikle duyacağınıza eminim =) hayatta bol şans İsottumm =) herkesin bi Facebook sahibi olduğunu düşünerek çektiği fotoğraflara bakabilceğiniz bir link veriyorum ve İsotu acemi olarak çektiğim fotoğrafı sizlerle paylaşıyorum =)

www.ismailozyurt.com
http://www.facebook.com/ozyurtismail

Hiç yorum yok: