Sayfalar

13 Temmuz 2010 Salı

Başlangıç


Başlamak başarmanın yarısıdır derler.Bende 21.50 muhtelif saatince ilk bloguma parlak bir başlangıç yapıyorum. =) 'Bu yazıyı eğer deli değilseniz kaale almayınız' şeklinde uyararakta giriş kısmını noktalıyorum =)
Herkes yeni başlangıçlar bekler hayattan oysa ben henüz yorulmuş deilim yeni başlangıçlar yaratmaktan (beklemek çok sıkıcı) =) Yenilgi beni büyütüyor mu denir bilmem düştüğüm yerden kalkıp çok daha hırslı başlıyorumm koşmaya.
Eğer bu yazıyı okuyan birileri varsa onlarada ellerinde kumanda şuursuz tv kanallarını zaplamak yerine kalkıp hayata dair yeni başlangıçlar yapmalarını ya da en azından nerden başlayabileceklerini düşünmelerini öneriyorummm =) (meyve salatası ve yeşil çay eşliğinde ^^,) hepinize yeni başlangıçlar için süper güçler diliyorum =*

Hiç yorum yok: