Sayfalar

25 Mayıs 2011 Çarşamba

Kara Bulutlar...


Yağmurlar düşüyor pencereme şehrin ışıktan yoksun sokakları hafızam kadar karanlık… Hatırlayamıyorum bu kaçıncı karanlığa dokunuşum, ıslak hecelerde gözyaşlarım… Sessizlik sinsice yaklaşıyor rüzgârla beraber… Sensizlik bedenimi sarıyor üşütüyor yıldızsız geceler… Gözyaşıma bulanmış kaldırımlar… Yağmura dokunuyor ellerim ıslak ve serin… Issız geceler vuruyor yüzüme savruluyor anılarım uzaklara… Taşıyamadığım bir sürü yükün altında eziliyor omuzlarım… Her şey üstüme geliyor karanlıkla beraber… Kaçamıyorum olan biten mecburiyet yüklüyor ayaklarım olduğum yere çakılı kıpırdayamıyorum...  Sadece izliyorum yağmurla beraber akıp giden düşüncelerimi… Kapatmak istiyorum yağmurlara tüm perdelerimi ve görmemek…  Ne ıslanan gözlerim ne üşüyen ellerim ne de rüzgârla savrulan bu saçlar bana ait değil…  Bütün uzuvlarım aciz ruhumun somut birer yansıması… Sebepsiz atıyor kalbim sana doğru, sızlıyor içimdeki boşluk geceye doğru…  Islanan kelimelerim ağırlaşıyor dudaklarımda haykıramıyorum yalanları yüzüne… Tozlu raflarda saklı artık gerçekler... Çamura bulanmış tüm sahte zaferler… Hissedemiyorum… Ne bir kahkaha var boş duvarlara çarpan ne de bir gözyaşı kanepemi ıslatan… Anlatamıyorum içimden geçenleri ben bile anlayamıyorum seni sensiz sevişleri… Gitmek istiyorum kendimden, bu yalnızlığımdan…  Ayak seslerimi duyuyorum bir tek bir de başımın üstünde ağlamayı bekleyen kara bulutlar umut taşımaktan çok uzak…  Yağmurun hüznüne karşılık toprağın sevincini paylaşıyor sensiz manzaram… Zıtlıklara karşı ayakta duruyor tüm çabam…  Ruhum yıkanıyor her damlada…  Belki de kendimce dindirmeye çalışıyorum kimsesiz yağmurları…  Karanlığı ben çekiyorum aydınlığın içinden… Yaşanmış ama yaşanmamış sayacağım bir gün daha yaratıyorum saatlerden… Yağmurun sesi günümü dolduruyor, rüzgâr fısıldıyor kulaklarıma sen yerine…  Sonbahar hüzün olmasın desem de bekliyorum seni her yağmurda yine penceremde… Olsun özgür bırak sana sessiz serzenişlerimi… Güneşle konuşanlar yağmurumda seni duymasınlar…  Yağmura karışırken gözyaşlarım bendeki seni hiç anlamasınlar…
                                                                      Güzin GÜZEY

Hiç yorum yok: