Sayfalar

7 Mayıs 2012 Pazartesi

HERKES BENİ DİNLESİN!



Öncelikle, burayı sinsi sinsi takip ettiğinizi biliyorum. Olsun, ben de zaten bu yazımı tüm biz kızlar ve hayatımızda olan veya olacak olan ‘’Niyazi’’lere itafen yazıyorum. Buyrun, oturun asıl konuya birazdan başlıyorum ve şanslısınız ki kahvelerde benden… Niyazi sen de şu karanlık köşeye geç lütfen zira anlatacaklarım seni bizden daha çok ilgilendiriyor.
Evet , şimdi söyleyeceklerimi lütfen yanlış anla hatta sen en iyisi beni çok yalnız anla Niyazi. Kafan karıştı biliyorum ama şaşırmıyorum hatta sana hak veriyorum; çünkü yalnız anlamak zaten başlı başına çok yanlış bir iştir. Benim hikayemde tam bu noktada başlıyor işte Niyazi zira yalnızlığa sapına kadar inanan hatta hayatımda bir Niyazi olmasından daha mutluluk verici olduğunu sonuna kadar savunan bir kişi olduğumu sağır sultan dahil herkes bilir.Sen de beni bilirsin hep inanacak bir şeyler ararım, inanmadan yaşasaydık şimdiye kadar çoktan ölmüştük öyle değil mi? Gel gelelim ki sana da inanmak isterdim Niyazi. Sözcüklerin büyülü olduğunu düşünüp her gün on vakit havaya üflememeyi isterdim.Ne bileyim yalnızlık konusunda bu kadar idealist olmamak, kahveyi hayatımın her öğününe eşit dağıtmak çok isterdim…  Niyazi anla işte bir kere de! dediklerimi yapabilseydim bu blogda yazmazdım, izlediğim filmler içimi baymaz, okuduğum kitaplar insanı hayattan soğutacak cinsten olmazdı. Aynı ve benzer cümleleri tekrar edip, tutunamadığımı haykırmak için kelimeler yığını arasında boğulmazdım. Harfler üzerime çökmezdi.Odam bu kadar dağınık ve loş olmazdı işte… Şimdi senden bir şey rica edeceğim bari bunu yap Niyazi! Şu bloga şöyle boydan boya bir göz gezdir. Hah! Gördün mü ? Seçtiğim kelimeler sessizlik, karanlık, umutsuzluk da olmazdı. Hayata ve pek tabi sana daha çok yakışan umursamazlık, boşvermişlik, kahkahalar üzerine tonlarca cümle biliyorum oysa ki… Umursuyorum lanet olsun ki şu an bir şeyleri anlatabilmek adına bu kadar insanın önünde kelime oyunu yapıyorum! Hayatı ve seni hala umursuyorum da benim inandıklarım hiç sana gelmiyor Niyazi!Sen şimdi söyleyeceklerini bir içinde tut ben kızlara bir iki laf edip veda edeceğim arkamdan bol bol konuşursunuz zira sen de fazlasıyla seversin atıp tutmayı ama olmadı bu sefer yakaladım Niyazi!
Kızlar,bir Niyazi bütün cazibesiyle gelmiş, tatlı ama yalan sözleri ile hayatınıza girmiş ve hipnoz durumundan bir türlü çıkamıyor olabilirsiniz. Korkmayın! Tüm bu anlattıklarıma rağmen hala bu modda kalacaksanız en kısa zamanda uzman bir kişi ile görüşün benden uyarması.Uzatmadan,sizi sıkmadan son kelime oyunlarımı yapıyorum zaten kahvemde bitti. Öhööm! Evet! Şimdi bilin ki hayatınızdaki Niyazi diğer Niyazilerden kati surette farklı değil.Eğer bu adam sizi göklere çıkarıyorsa bile üzgünüm kötü haber ama şu karşınızda oturana bir bakın işte bu adamla berabersiniz. Unutmayın ki sizi seven biri için herhangi bir eylemde bulunmak iç güdüseldir.Bir karşılık veya bir  kuru teşekkür için bile değil sadece sevgi için bir el taşın altına konur. Bir Niyazi zaten yapması gereken bir şey için ‘’ben senin için çok şey yapıyorum ama sen bir teşekkür bile etmiyorsun’ diyemez. Aşk sözlüklerde okunduğu gibi yaşanmaz. Niyaziler, arkadaşınız size gelip ‘ben onun için her şeyi feda ettim ama bitti’ deyip sızlanıyorsa dinlemeyin boşuna beyin hücrelerinizi zedelemeyin; alın tuvalet terliğini ve girişin, benden size izin. Sinemaya gitmek, yemek yemek, facebookta on kişiye aşkınızı tastiklettirmek elinden geleni yapmak olmadı, olamaz, olmamalı! Mecnun gibi dağları delmek bile destandan öteye gitmez.
Herkes! Ben bu kapıdan çıkınca biri için gerçekten ne yaptığınızı, onu onun kendini size anlattığı gibi algılayıp algılamadığınızı ve paylaştıklarınızın ne kadarının içinizden geldiğini ha! bir de kelimelerinizin kalbinizden mi yoksa konuşma özelliği bulunmayan başka yerlerinizden mi geldiğini uzuuun uzuun tartışın olur mu? Ben uyandım, uyumayın artık uyumayın ki rüya görmeyin, gerçeklere dönün. Kendinizi bir Niyazi’ye ihtiyaç duymamak adına geliştirin, ama olur da bir gün beyaz atlı bir Niyazi bulursanız onu bir de benim için öpün. İyi uykular değil gözler açıldıysa iyi yolculuklar efendim…

Not1: Sana inanmaktansa öküze inanmak istiyorum Niyazi zira daha gerçek!
Not2: Kahve sütlüde içilir hayatını kendinize zehir zıkkım etmeyin!
Not3: İnsan kendini en iyi kendi ile yolculukta tanır. Hemen bir bilet alın.
                                                                                                                                    Güzin GÜZEY

1 yorum:

mavininacigi dedi ki...

Hepimiz potansiyel Niyazi'yiz erkekler olarak belki. Belki hiçbirimizin atı da olmayacak ama içimizden çıkacak bir Niyazi kendini her şey için feda edecek. Bunu görenlerin de iki seçeneği kalacak. Birincisi, feda olunanın tepkisine bakarak; aynı yoldan gitme. Diğeri de tepkisizliğine karşı Niyaziliğini devam ettirme. Sonuçta ikisi de birbirine bağlı olacak.